אפשר לקפוץ ישר למה שמעניין אתכם,
אבל רצוי פשוט להתחיל לגלול
איש מכירות
לפנתיאון
- אתר הוא בייסיקלי איש מכירות ממש מוכשר
(בהנחה שהוא בנוי ומאופיין כמו שצריך)
- הוא חוסך לכם שיחות מכירה מתישות
ומעביר את כל המסרים החשובים לקהל שלכם.
- הוא טביעת רגל במרחב הדיגיטלי
שעוזרת למצב אתכם כמקצוענים.
- הוא ביטוי חזותי לשפה ולערכים שלכם
- והוא גם מקום בטוח לאינטרקציה עם הקהל שלכם
שאינה תלוי במצברוח של צוקי.
ספרו את הסיפור
תפקידו של אתר תדמית הוא לבנות, לבסס ולשפר את התדמית שלכם. תעמידו פנים שזה מפתיע.
בעזרת האתר הקהל לומד להכיר אתכם ואת העסק שלכם – דרך המסרים, הניסוח, השפה הויזואלית והתוכן עצמו. זו הזדמנות של ממש להכניס את הקהל לעולמכם ולספר לו את הסיפור שלכם בלי להיות כפופים לאלגוריתם מסוים.
התדמית שלכם היא תוצאה של המיתוג שלכם.
והפעם הפתעה אמיתית: גם אם אין לכם לוגו – יש לכם מיתוג.
מיניסייט אבל ביג אימפקט
כשמדברים על אתרי תדמית, יש חלוקה כללית לאתרי תדמית מרובי עמודים ואתרי תדמית בעלי עמוד בודד, שנקראים גם מיניסייט.
(נא לא להתבלבל עם דף נחיתה, זה משהו אחר. עוד על זה – בתחתית העמוד)
שני סוגי האתרים יכולים להשיג את מטרתם וכמות העמודים של האתר לא מעידה על מידת ההשפעה שלו על הקהל (להיפך, הרבה פעמים less is more). כמות העמודים שהאתר צריך נקבעת בהתאם לאפיון העסק, מיפוי השירותים שלו, מטרות האתר ואפיון קהל היעד.
ככה זה עובד:
פגישה לא קצרה, במהלכה אכיר את העסק שלכם לעומק: נאפיין את קהל היעד, נגדיר את מטרות האתר, נמפה את המוצרים והשירות שלכם, נדבר על הפלואו ומבנה התוכן באתר, העמודים והאזורים שיהיו בו, ונעבור על אתרים של קולגות ומתחרים כדי ללמוד מה עובד ומה לא.
בהתאם למסקנות מתהליך האפיון והתכנון, אתחיל בתהליך גיבוש הקונספט ועיצוב העמודים המרכזיים של האתר בתוכנה ייעודית. לאחר סבב תיקונים ודיוקים ואישור סופי, נתקדם לשלב השלישי והאחרון.
בהתאם לעיצוב שאושר, אתחיל לבנות את האתר על גבי פלטפורמת וורדפרס. שלב זה כולל בניה, הזנת תוכן, התקנת תוספים והתאמת רספונסיביות. לאחר סבב בדיקות תקינות, האתר מוכן לעלות לאוויר!
אצלנו לא מדברים על כסף
סתם, ברור שכן.
אבל לצערי הצעת מחיר מדויקת אפשרית רק לאחר שיחת היכרות כדי לוודא שהיא עונה על כל הדרישות, האילוצים והמטרות של האתר.
צריכים טווח מחירים בשביל לדעת אם אנחנו בכלל בכיוון?
דף נחיתה/וואן פייג׳ר סטנדרטי עולה בסביבות ה-2,500 ש״ח וככל שעולים ברמת הדרישות והמורכבות – המחיר עולה בהתאם.
העסק ממש זקוק לאיזושהי נוכחות דיגיטלית והדבר היחיד שעומד בדרך זה המחיר?
דברו איתי ונשתדל למצוא פתרון.
רוצים לרדוף אחריי במקום שאני ארדוף אחריכם?
מוזמנים לשלוח לי הודעה בוואטסאפ
בלי לחץ, יש לי תשובות
אני בונה את האתר בפלטפורמת וורדפרס - אולי המערכת הפופולרית ביותר היום לבניית אתרים. היא מאפשרת גמישות, יכולות עיצוב נרחבות, ובעיקרון אם יודעים לעבוד איתה - כמעט שאין לה הגבלה.
שאלה מצוינת! (שאני כתבתי אבל תזרמו איתי)ֿ
דף נחיתה נועד לקידום שירות או מוצר ספציפי, ז״א שאנחנו נרצה לכוון את המשתמש לביצוע פעולה אחת עיקרית. דף הנחיתה מתמקד בתוכן שלו סביב אותו השירות והתועלות שלו.
לעומת זאת, מיניסייט הוא אתר תדמיתי לכל דבר - מטרתו להתמקד בעסק שלכם, בכלל השירותים שלכם, בסיפור ובניסיון שלכם, והמשתמש יכול לבצע כמה פעולות (לרכוש מוצר או שירות מבין כמה אפשרויות, להשאיר לכם פרטים, לשלוח לכם וואטסאפ).
בגדול? מאפיינים.
נוכל לעשות פגישת אפיון בודדת, להבין מה המטרות שהוגדרו וכיצד האתר הנוכחי מקדם/מעכב לעבר אותן המטרות. נדבר על קהל היעד והמתחרים ונבחן את הסביבה שבה הוא קיים. הבעיה יכולה להיות במבנה האתר, בשפה ובניסוח שלו, בעיצוב שלו או בנוחות השימוש שלו, וברגע שנגדיר מה לא עובד נוכל להחליט כיצד ממשיכים ומתקנים את המצב.
כן ולא.
התהליך כולל שלב של אפיון ואסטרטגיה, במהלכו צוללים אל תוך המאפיינים של העסק ושל הקהל, כך שהעיצוב של האתר והמבנה שלנו נשענים על ההגדרות הללו.
אם אתם מצטיינים ומגיעים עם אסטרטגיית מותג מגובשת שכוללת אסטרטגיה ושפה חזותית - התהליך יהיה הרבה יותר יעיל ומהיר.
יש שאלה שלא מופיעה פה ותרצו לקבל עליה מענה? שלחו לי אותה בטופס המצ״ב ותקבלו מענה אישי במייל
(וגם תעזרו לי לשפר את האזור הזה באתר, טנקס!)